poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog Award

Zostałam wyróżniona i zaproszona do zabawy przez Misiową Mamę i Mamę diabełka.
Dziękuję dziewczyny :*


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania od Misiowej Mamy i moje odpowiedzi na nie:
1. Dlaczego taka nazwa bloga?
Odsyłam do pierwszego postu :)
2. Jakie brałaś pod uwagę imiona dla swojego dziecka?
Kornelia, Wiktoria, Oscar, Alexander, Patryk
3. Czy chcesz mieć więcej dzieci?
Tak.
4. Gdybyś miała możliwość wyjechania w jakiekolwiek miejsce... Jakie byś wybrała?
Wróciłabym do Polski...
5. Czy będziesz dobrą teściową? (uwaga, pytanie podchwytliwe:D)
Najlepszą z możliwych ;)
6. Ulubiony kolor?
Nie mam. 
7. Ulubiony sklep, w którym kupujesz rzeczy dla Maluszka
George
8. Ulubione danie?
Pizza :D
9. Jak wspominasz ciążę?
Bardzo dobrze
10. Ulubiona cecha w Twoim dziecku?
Uwielbiam je za całokształt.
11. Jak się poznałaś ze swoim mężczyzną?
Poprzez mojego współlokatora.


Pytania od Mamy diabełka i moje odpowiedzi na nie:
1. Znak zodiaku
Strzelec
2. Co ważniejsze miłość czy przyjaźń?
Nie ma miłości bez przyjaźni - przyjaźń.
3. Jaką muzykę lubisz?
To zależy, w jakim jestem nastroju.
4. Ulubiona zabawa z dzieckiem
Kto głośniej krzyknie :D
5. Chciałabyś mieć inne imię? Jak tak to jakie?
Chciałabym. Ale nie wiem jakie.
6. Jak się dzisiaj czujesz? :)
Zmęczona, ale zadowolona.
7. Co najczęściej robisz na obiad?
Mięsko i warzywa z parowaru.
8. Plaża czy las?
Las.
9. Morze czy góry?
Góry.
10. Gdybyś mogła, cofnęłabyś czas?
Nie.
11. Słodkie czy kwaśne?
Słodkie.


Nominuję:

Moje pytania:
1. Miasto czy wieś?
2. Stringi czy boxerki?
3. Twój ulubiony sport?
4. Twoje motto życiowe?
5. Książka czy film?
6. Jaka jest/była Twoja ksywka?
7. Masz rodzeństwo?
8. Ulubione zwierzątko?
9. Błyszczyk czy tusz do rzęs?
10. Czego się wstydzisz?
11. Największe marzenie?


6 komentarzy: