środa, 7 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog Award cd

Wyróżnienie i zaproszenie do zabawy otrzymałam również od Kasi i kropki306. Dziękuję, bardzo mi miło :*

Pytania od Kasi i moje odpowiedzi na nie:

1.Jak brzmi Twoje prawdziwe imię?
Anita
2.Ile masz lat?
Prawie 24
3.Twoje hobby?
Sport, książki, moja rodzinka
4.Jaki alkohol lubisz najbardziej?
Obawiam się, że każdy ;)
5.Ulubiona potrawa?
Pizza
6.Czy czekasz na święta z niecierpliwością?
Bo ja wiem...?
7.Ulubiony aktor?
Nie mam.
8.Ulubiony serial?
Kości, Doktor House, Sex w Wielkim Mieście
9.Ulubiona piosenka?
Mam ich wiele.
10.Masz jakieś zwierzątko w domu?
Tak. Nawet dwa :)
11.Lubisz czytać?
Uwielbiam!

Pytania od kropki306 i moje odpowiedzi na nie:
1.Skowronek, czy sowa?
Skowronek.
2.Humanistka, czy umysł ścisły?
Humanistka.
3.Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?
Zatrzymywaniem czasu, kolekcjonowaniem wspomnień, a także sposobem na radzenie sobie z problemami i poznanie wielu wspaniałych ludzi.
4.Skąd pomysł na nazwę?
Odsyłam do pierwszego wpisu :)
5.Wymarzony zawód z dzieciństwa?
Nie pamiętam.
6.Ulubiony rodzaj muzyki?
To zależy od nastroju.
7.Szpilki, czy trampki?
Trampki na szpilce :D
8.Samotnik, czy dusza towarzystwa?
Myślę że i jedno i drugie.
9.3 niezbędne rzeczy na bezludną wyspę?
Książka, książka, książka. Bo moje chłopaki, to nie rzeczy, nie? :P
10.Zakupy w małym sklepiku, czy centrum handlowym?
To zależy. Jak spożywcze, to w małym sklepiku, jak ubraniowe, to w centrum handlowym.
11.Gdybyś mogła stworzyć 11 przykazanie dekalogu, co by to było?
Nigdy nie wątp w siebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz